10 lutego 2012

Pomoc w tempie 6 gr/m

Kolejna Maratońska Studniówka w moim życiu - tak tak, do XXX Maratonu Toruńskiego Pozostało już tylko (nawet już niecałe) sto dni. Świętować za bardzo nie świętuję, bo piątkowy wieczór to mój tradycyjny okres kryzysu energetycznego. Ale taki dzień to doskonały moment do rozpoczęcia nowego przedsięwzięcia. Jak już wspominałem, również w Toruniu chcę pobiec dla Piotrka, mojego kuzyna, który potrzebuje środków na rehabilitacje po ciężkim wypadku. Właśnie dziś ruszyła zbiórka w portalu SiePomaga.pl.
Ponieważ szóstka będzie kluczowa w Toruniu (to mój szósty maraton i celuję w tempo 5:06 min/km), niech ten maraton będzie naprawdę "na szóstkę", a pomoc w tempie 6 gr/m. Dlatego liczę na wynik 0,06 x 42195 = 2 531,70 zł (lub wyższy rzecz jasna).
Wasze wsparcie dla Piotrka będzie dla mnie największą motywacją i wspaniałym prezentem!

2 komentarze:

  1. ?O, studniówka - ważny moment. Oczywiście pomożemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w zbieraniu! Fajnie jest biegać nie tylko dla biegania (chociaż to już samo w sobie jest super) :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...