10 stycznia 2012

1... 2... 3...

Za 123 dni będzie środek wiosny (zima też podobno ma być - słyszałem, że przyjdzie w przyszłym tygodniu), miejmy nadzieję, że niezbyt ciepła, a ja pobiegnę (taki mam plan przynajmniej) swój wiosennym maraton. Pytanie tylko gdzie. Bo niby zaplanowałem sobie udział w biegu i mimo, że ja planów nie zmieniłem, pobiegnę w zupełnie innym. Myślałem, że pokonam trasę z Torunia do Bydgoszczy, ale dziś już ostatecznie potwierdziło się to, o czym wróble na dachach ćwierkały już od jakiegoś czasu. Przez kilka ostatnich lat impreza rozgrywana była na trasie pomiędzy Toruniem a Bydgoszczą - wyczytałełem dziś w portalu MaratonyPolskie.pl. Tym razem maraton wraca do źródła.
Od razu przypomniał mi się Półmaraton Mikołajów i jąłem się zastanawiać, czy finisz będzie na stadionie (na stadionie jeszcze nie finiszowałem, przynajmniej nie w maratonie), ale już kolejne zdanie rozwiało moje wątpliwości: zarówno start jak i meta odbędą się 13 maja 2012 roku na toruńskiej starówce!

Dobre to zmiany czy złe? Chyba nie mnie to oceniać. Czytając wypowiedzi biegaczy w sieci, większość się raczej cieszy. A Toruń pięknym miastem i miło będzie pozwiedzać biegając. Ale akcent bydgoski jednak pozostanie - trasa ma prowadzić między innymi przez Bydgoskie Przedmieście (dzielnicę Torunia - nie będzie zahaczać o przedmieścia Bydgoszczy).

4 komentarze:

  1. Toruń rzeczywiście bardzo ładny ale też by mi było szkoda takiej zmiany trasy - lubię biegać dokądś a nie w kółko :) Może to wynika z tego że trasa gdzie start i meta są oddalone nie spełnia wymogów żeby uznać wyniki z takiej trasy za oficjalne wyniki maratonu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sentyment do tej daty:)bo 13-maja-2007 po raz pierwszy "przebiegłem" maraton;)Toruń bardzo mi się spodobał:)Z Torunia do Bydgoszczy lub odwrotnie bym się nie pisał;) Ale po maraton po Toruniu może w przyszłym roku??? pozdrowaśki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sobie flasha zainstalwałes po prawej. Nie sposób przeoczyć ten CEL;PP

    OdpowiedzUsuń
  4. @Leszek myślę, że problem leży gdzie indziej, tylko do końca nie wiadomo gdzie. A jak nie wiadomo o co chodzi...

    @Tete, ja też chętnie "przebiegnę" się po Toruniu, ale jednak z bieg z miasta do miasta ma dla mnie jakiś smaczek;-)

    @42kmandmore, świecką tradycją mojego bloga jest umieszczanie baneru najbliższego maratonu. A jak wygląda baner, to już trochę nie ode mnie zależy. Obecny szczerze mówiąc podoba mi się "średnio", ale faktem jest, że nie sposób go przeoczyć;-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...