18 czerwca 2010

Warszawska Studniówla i Wiekopomna Chwila

Wiekopomna chwila na początek.
Gdy przebiegłem swój pierwszy półmaraton (de facto jedyny jak do tej pory) doszedłem do wniosku, że skoro mojej szanownej Małżonki do biegania nie ciągnie, może rolki by jej kupić - moglibyśmy chociaż na treningi razem wychodzić, a może i czasem gdzieś razem wystartować. Lepsza połowa nawet się ze mną zgodziła... i na tym się skończyło.
Dziś wybraliśmy się na zakupy do jednego z poznańskich centrów handlowych. Głównym celem wyprawy był zakup pasu z bidonem na dłuższe treningi (i nie tylko) w moim wykonaniu. Pasa nie kupiłem z powodów, które przemilczę. Prawie wszyscy coś kupili, oprócz mnie. I już zmierzaliśmy na parking, gdy spotkaliśmy znajomą, która z rozbrajającym uśmiechem na ustach poinformowała nas, że okazyjnie kupiła sobie rolki, bo w GoSport jest właśnie wyprzedaż łyżworolek. To może i my skorzystalibyśmy z okazji. No i skorzystaliśmy. A właściwie skorzystała moja do dziś Nie-Sportowa-Żona (która oczywiście na to określenie się oburzyła, twierdząc, że lubi po prostu określone formy aktywności - i w sumie coś w tym jest, w końcu nie tak dawno zakupiła była rower). Jak widać na powyższej fotografii (nie wyszła za dobrze - nie do końca sprawdził się tryb sportowy) rolki pierwszy chrzest bojowy już przeszły, a jak dobrze pójdzie, ja wyjdę jutro na delikatne roztruchtanie po przerwie spowodowanej chorobą i jest szansa że Lepsza Połowa będzie mi towarzyszyć.

Natomiast do imprezy docelowej sezonu jesiennego pozostało jedynie sto dni, co oznacza, że należy też rozpocząć konkretne przygotowania (to jest zakończyć bieganie wg schematu "jak mi się podoba"). Z okazji "studniówki" w portalu Bieganie.pl ukazał się zestaw planów, które mają pomóc przygotować się do ukończenia królewskiego dystansu w stolicy. Słowo "ukazał" jest wprawdzie nie do końca zasadne, bo o ile się zorientowałem większość z ich była już w portalu dostępna - zostały jedynie dostosowane do bieżącego kalendarza. W każdym bądź razie ja już jakiś czas temu zdecydowałem, że będę przygotowywał się wg jednego z tych planów, nieco jednak na moje potrzeby zmodyfikowanego. Dla dopełnienia tematu dodam jeszcze, że kilka planów treningowych można znaleźć także bezpośrednio na stronie Maratonu Warszawskiego.

A zatem od jutra rozpoczynamy dwucyfrowe odliczenie! A właśnie - czy podczas maratonu w stolicy przewidziane są imprezy towarzyszące dla rolkarzy?

2 komentarze:

  1. Imprez towarzyszących dla rolkarzy nie będzie, ale mamy fajną trasę biegowo-rolkową nad samą Wisłą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla żony! I powodzenia z treningami :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...