22 listopada 2009

Zaczynam(y)!

Imię i nazwisko: Bartłomiej Monczyński
Wiek: 30 lat
Wzrost 178 cm; Waga: 76,4 kg

W miarę regularnie biegam od dwóch lat. Do tej pory dwukrotnie startowałem w biegu na 5 km, jednak moim biegowym marzeniem jest przebiec maraton. Stare chińskie przysłowie mówi, że nawet najdłuższa droga zaczyna się od zrobienia pierwszego kroku, postanowiłem sobie wyznaczyć cel długoterminowy czyli właśnie przebiegnięcie maratonu (optymalny termin realizacji: wiosna 2010 r.).
Ten blog ma dwa zadania. Z jednej strony stanowić będzie mój osobisty dziennik biegowy. Z drugiej, ma mnie motywować (gdy się coś upubliczni dużo trudniej się z tego wycofać) nie tylko w dążeniu do celu samego w sobie ale również do regularnych treningów.

A zatem zaczynam(y)!

PS. Post factum dodałem opis treningów z zeszłego tygodnia.

2 komentarze:

  1. Mam podobny cel. Widzę, że już twój cel Maratonu osiągnięty. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że ktoś zagląda do tak prehistorycznych wpisów :-) Powodzenia w realizacji marzenia/celu!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...