3 kwietnia 2011

My Blogacze!

A zatem stało się! Nazwa drużyny przyjęta w demokratycznym głosowaniu: Blogacze
A drużyna pod nową nazwą zgłoszona do Accreo Ekiden.
Wstępny skład sztafety przedstawia się następująco:
  1. Michał - 7,195 m
  2. Wojtek - 10 km
  3. Bartek (czyli ja) - 10 km
  4. Kuba - 5 km
  5. Krzysiek - 5 km
  6. Ewa (czyli nasz Rodzynek) - 5 km
Oj będzie się działo!

A najbliższe tygodnie możemy poświecić na działania marketingowe: na początek przygotowanie logo i koszulek. Ale może też i inne (fan-page na fejsie?). Oraz oczywiście na treningi...

9 komentarzy:

  1. Już trzymam za Was kciuki, Blogacze. Będę Wam kibicować z trasy wakacyjnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno pewne - będę miał nową życiówkę na bardzo nietypowym dystansie 7,195 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Moim zdaniem skład dobrany idealnie ;) Powalczymy!

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się zajmę treningami ^^"

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 km :) No to po maratonie u Kraka będę walczył, by w końcu zejść poniżej 20 minut. Przeklęte GP Poznania mi jeszcze na to nie pozwoliło, ale ostatnio byłem już bliski.

    W ciągu najbliższych dni zarzucę kilka propozycji logotypu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Będzie się działo :) Bartek daj jeszcze info techniczne - ile zrzutki na wpis, itd. Bo rozumiem, że tylko drużynę trzeba zgłosić a jej członkowie już nie muszą się pojedynczo zapisywać.

    PS. To może ja znowu w wianuszku? Już mam wprawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpisowe wynosi 300 zł (o dostaniu się na listę decyduje kolejność wpław, więc już przelałem), wychodzi więc po 50 zł "na głowę". Jesteśmy zgłoszeni jako całość i nie musimy robić tego pojedynczo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlij namiary na konto - będziemy przelewać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy już numer startowy: 105:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...