31 maja 2014

Kwestionariusz Blogacza - Podwójny Trójkołamacz

Chciałem rozpocząć ten posat słowami Chciałbym abyście poznali... Ale czy jest tu ktoś, kto nie zna jeszcze człowieka, który w ciagu miesiąca dwukrotnie złamał magiczne trzyha w maratonie (za pierwszym razem indywidualnie, za drugim w sztfecie Blogaczy, skoro o blogaczach mowa), jednego z czworga założycieli Smashing Pąpkins, męskiej połowy Wielkiego Wyścigu, słowem człowieka orkiestry? Napiszę zatem tak o: Macie dziś okazję poznać nieco bliżej, a może po prostu z innej strony, Marcina Krasusa Krasonia, który oprócz tego wszystkiego, co wynmieniłem powyzej, prowadzi bloga Biec dalej i wyżej.
Najpierw jednak stara świecka tradycja, czyli zasady.
Odpowiedz na każde pytanie. Staraj się nie analizować, lecz – jeśli to możliwe – odpowiadać intuicyjnie. Gdy odpowiesz na wszystkie pytania, możesz (ale nie musisz) dopisać do listy kolejne pytanie, na które będą odpowiadać przyszli uczestnicy zabawy.
1. Jaki jest Twój ulubiony dystans?
50 km na orientację -> 10 km -> półmaraton
2. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj treningu?
BNP (bieg z narastającą prędkością) – to najlepsza recepta na „niechcemisia”, bo zaczyna się sennie, w tempie biegu regeneracyjnego, a potem się rozpędzam. Zwykle robię kilkanaście kilometrów kończąc w tempie szybszym niż z życiówki na 5 km. Na ostatnich kilkuset metrach wypluwam płuca, ale minutę później czuję ogromną satysfakcję.
3. Co Cię motywuje do wyjścia na trening?
Chcę być lepszy od samego siebie, a trening jest drogą do tego.
4. Twoje pierwsze zawody?
Biegnij Warszawo 2010
5. Wymarzony start w imprezie biegowej?
Polar Circle Marathon
6. Pod czyim okiem chciał(a)byś trenować?
Sam sobie sterem, żeglarzem i okrętem… :)
7. Jaka jest Twoja ulubiona książka o bieganiu?
I jak tu nie biegać! Beaty Sadowskiej – zachwyciłem się lekkością pióra autorki i ludzkim podejściem do uprawianego sportu.
8. Dlaczego biegasz?
Bo sprawia mi to ogromną radość, daje satysfakcję i pozwala oderwać się od problemów. Dzięki uprawianiu sportu poznaję też masę fantastycznych ludzi.
9. Dlaczego blogujesz?
Od lat żyję z pisania. Fajnie jest pisać o czymś, co jest moją pasją, a nie pracą.
10. Jeśli nie bieganie, to?
Koncert Luxtorpedy!

Odpowiedź Marcina na ostatnie pytanie podsunęła mi pewien pomysł, który (na co wszystko wskazuje) przerodzi się w nową świecką tradycję. Zapytałem Marcina, czy nie chciałby zatem zadedykowac jakiegoś utworu. Ten chetnie na propozycje przystał i zaproponował kawałek pod tytułem Hymn, czyli megakawałek dla uprawiających sport:



A teraz prosimy o pytania dodatkowe do Marcina. Kto sie pierwszy zgłasza?

3 komentarze:

  1. No popatrz... A ja, choć warszawianka, Krasusa znam tylko z internetu :)

    PS. A wracając do pytania, które zadałeś pod moim postem: No... Jak to się gdzieś w sposób niewyeksponowany we wpisie rzekło - jestem sprzedawcą w sklepie New Balance. A czym się zajmuję? Znacznie większą ilością rzeczy, niż mi się wcześniej wydawało, że będę się zajmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleś mnie panocku w tym wstępie zaprezentował.. gdybym był nieletnią dziewicą, to moje lico niechybnie oblałoby się różowiutkim pląsem!;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...