14 marca 2011

Jak tu się nazwać? - Etap 2 i 3

Z dużej chmury mała burza... Dotychczas proponowane nazwy tak wszystkim przypadły do gustu, że nowych propozycji jak na lekarstwo. A nawet mniej. Tete wprawdzie zgłosił jedną propozycję, jak sam napisał, poza konkursem, ale i tak wciągniemy ją na listę do głosowania. Tak czy owak, selekcja nie ma większego sensu, zatem z pominięciem etapu drugiego przechodzimy do trzeciego. Do ankiety trafiają następujące propozycje:
  1. RunBloger Team
  2. Drużyna Blogujących Biegaczy (w skrócie Drużyna BB)
  3. Blogacze (bez "małpki")
  4. Blog@cze
  5. Blogasławieni
Czyli dokładnie pięć możliwości. Głosujmy zatem!

5 komentarzy:

  1. głosuje na swoją propozycję
    3. Blogacze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu jestem pierwszy raz, ale ankieta do mnie przemawia - Drużyna BB ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z @ czy bez, ale Blog[a]cze brzmi bardzo dobrze - już się przyzwyczaiłam do tej nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Sylwia, ankieta do Ciebie przemawia ale zapomniałaś w niej zagłosować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem rozdarty, co chwila zmieniam głos z blogacze na blog@cze i odwrotnie ;]

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...