5 maja 2014

Kwestionariusz Blogacza - Przyjemności z ambicjami

Święta, święta i... oktawa!A nie, to było dwa tygodnie temu. Teraz mamy już za sobą kolejny długi weekend, tym razem majowy. Dla mnie był on niestety nieco nerwowy. Odciąłem się też nieco od sieci. Ma to oczywiście dobre strony, gorsza jest ta, że mam zaległości w lekturze. I tu dochodzimy do blogaczy! Także na rozgrzewkę chciałbym Wam umożliwić bliższe poznanie jednego z nich. Właściwie to jednej. A konkretnie Emilii, która nie dość, że posiada przyjemność biegania, to aktualnie ma ambicje zostać ciężarówką idealną.
Na początku tradycyjnie przypomnę zasady.
Odpowiedz na każde pytanie. Staraj się nie analizować, lecz – jeśli to możliwe – odpowiadać intuicyjnie. Gdy odpowiesz na wszystkie pytania, możesz (ale nie musisz) dopisać do listy kolejne pytanie, na które będą odpowiadać przyszli uczestnicy zabawy.
1. Jaki jest Twój ulubiony dystans?
Półmaraton
2. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj treningu?
Długie wybieganie.
3. Co Cię motywuje do wyjścia na trening?
Satysfakcja i dobre samopoczucie, jakie czekają mnie po treningu.
4. Twoje pierwsze zawody?
Run Warsaw 2007, dystans: 10 km. Pękałam z dumy, że udało mi się ani na chwilę nie przejść do marszu.
5. Wymarzony start w imprezie biegowej?
Marathon du Medoc
6. Pod czyim okiem chciał(a)byś trenować?
Dopiero zaczęłam myśleć o tym, by kiedyś skorzystać z pomocy trenera. A kto miałby to być – nie mam pojęcia.
7. Jaka jest Twoja ulubiona książka o bieganiu?
Haruki Murakami O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu.
8. Dlaczego biegasz?
Bo to najfajniejszy sposób na urozmaicenie sobie codzienności
9. Dlaczego blogujesz?
Bo to zaraz po bieganiu drugi najfajniejszy sposób na urozmaicenie sobie codzienności.
10. Jeśli nie bieganie, to?
Treningi funkcjonalne i długie spacery z psem.

Czy są jakieś pytania (dodatkowe) do Emilii?

3 komentarze:

  1. Debiutowałyśmy na tych samych zawodach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała Maraton w Medoc :) I też bardzo lubię tę książkę Murakamiego. A pytanie do Emilii - czy już myśli nad zaopatrzeniem się w wózek biegowy ;-)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się odcięłam od sieci, bo przegapiłam kwestionariusz!!!
    A co do wózka - na razie bardziej widzi mi się zostawić pociechę pod opieką taty i iść pobiegać, ale pewnie zmienię zdanie :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...